Projekty
Tarcza dla telekomunikacji
Celem projektu jest umacnianie partnerskiego dialogu z regulatorami na rzecz wypracowania zrównoważonej polityki konsumenckiej w sektorze telekomunikacyjnym.
Zleciliśmy firmie Arthur D. Little opracowanie ważnego raportu, który przeprowadza ocenę stanu polskiego rynku oraz prezentuje najlepsze praktyki stosowane w krajach Unii Europejskiej.
Aktywnie uczestniczymy też w pracach zespołu doradczego przy Prezesie UKE na rzecz zwiększenia transparentności polityki konsumenckiej w obszarze hurtowym.
Organizacje zbiorowego zarządzania
Zabiegamy o właściwe relacje przedsiębiorców telekomunikacyjnych z OZZ.
Skutecznie ograniczyliśmy zakres zezwoleń kilku organizacji, co pozwoli zapobiec niezasadnym roszczeniom o wynagrodzenie.
Aktywnie przeciwdziałamy nieuzasadnionemu wzrostowi obciążeń finansowych na rzecz OZZ oraz nowym obowiązkom raportowym.
Uczestniczymy w procesach legislacyjnych w organach administracji publicznej. Angażujemy się w grupach eksperckich, aby reprezentować interesy naszych Członków.
Audiowizualne usługi medialne
Podejmujemy działania mające na celu dostosowanie telewizji do współczesnych standardów, kształtowanych przez dynamiczne zmiany technologiczne ostatnich dekad.
Jesteśmy jednym z kluczowych partnerów oraz istotnym głosem w kwestiach regulacji rynku audiowizualnego. Angażujemy się w najważniejsze projekty z zakresu radiofonii i telewizji, a także prawa autorskiego. Naszym celem jest stworzenie ekosystemu korzystnego dla wszystkich uczestników rynku, w tym operatorów i nadawców lokalnych.
Ratujmy telewizje lokalne
Kampania umożliwia prowadzenie politycznego dialogu ze stroną rządzącą na temat kluczowej roli lokalnych stacji w umacnianiu struktur społeczeństwa obywatelskiego.
Stały się one bowiem kolejnym filarem naszego rynku – obok nadawców publicznych i komercyjnych. Zaakcentowaliśmy tym samym istotną rolę, jaką pełnią na rzecz lokalnych społeczności, a także wzmocniliśmy ich determinację do obrony swoich praw i interesów.